Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

"Όσον αφορά εμένα δεν είναι ο θάνατος που με στενοχωρεί. Είναι που πεθαίνοντας θα πάψω να έχω την ελληνική ιθαγένεια, να είμαι ΄’Ελλην υπήκοος."



«Θα κρατήσω μόνο τη γερμανική σημαία γιατί πολύ απλά, η Ελλάδα ποτέ δεν μου προσέφερε τίποτα»δήλωσε ο Ελληνικής καταγωγής Σιδέρης Τασιάδης, ασημένιος ολυμπιονίκης στο κανόε σλάλομ με τα χρώματα της Γερμανίας, και συνέχισε προκλητικά να λέει...





«Η Ελλάδα δεν βοήθησε την οικογένειά μου, η οποία μετανάστευσε για να μπορέσει να με μεγαλώσει σωστά. Αντίθετα, η Γερμανία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ αθλητικά. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και ζω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά. Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον»


Περιοδικό «Η Λέξη». Γενάρης, 1981. Νίκος Εγγονόπουλος: «Όσον αφορά εμένα δεν είναι ο θάνατος που με στενοχωρεί. Είναι που πεθαίνοντας θα πάψω να έχω την ελληνική ιθαγένεια, να είμαι ’Ελλην υπήκοος. Και βέβαια, δεν υπάρχει καμμιά αμφιβολία πως οι άγγελοι στον παράδεισο μιλούν ελληνικά. Απο εκεί και ο τίτλος της ανάρτησης»

24gr
 
http://dienekis480.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου