Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Πακιστανοί αποπειράθηκαν να ληστέψουν και χτύπησαν γνωστή καλλιτέχνιδα!!! (Αυτούς να στείλουμε στην ολυμπιάδα...)



Πακιστανοί  αποπειράθηκαν να σκοτώσουν γνωστή καλλιτέχνιδα η οποία επέστρεφε στο σπίτι της χτες το βράδυ. Πιο συγκεκριμένα δύο άτομα πακιστανική καταγωγής αποπειράθηκαν να ληστέψουν την νεαρή καλλιτέχνη η οποία αντιστάθηκε.
Ακολούθως οι δύο Πακιστανοί την έριξαν κάτω και προσπάθησαν να την πνίξουν με τα χέρια τους. Όπως χαρακτηριστικά το θύμα ανέφερε «Δυο στενά πριν το σπίτι μου με πλησίασαν δυο Πακιστανοί, οι οποίοι μου...τράβαγαν την τσάντα μου, την οποία είχα περασμένη στον αγκώνα μου.
Στην προσπάθειά τους να μου την πάρουν, με έριξαν κάτω με αποτέλεσμα να χτυπήσω και στην μέση μου. Ο ένας προσπάθησε να με πνίξει, αφού είχε περάσει τα χέρια του στον λαιμό μου και ο άλλος τράβαγε την τσάντα, την οποία κρατούσα σφιχτά πάνω μου. Στην προσπάθειά μου να γλιτώσω τους κλότσησα με δύναμη στο επίμαχο σημείο με αποτέλεσμα να φύγουν τρέχοντας».
Στην προσπάθεια της να αμυνθεί η νεαρή γυναίκα άρχισε να φωνάζει βοήθεια χωρίς όμως κανείς να ανταποκριθεί. Όπως επισημαίνει η νεαρή γυναίκα  «Δεν γίνεται κανείς να μην άκουσε τίποτα σε ένα τόσο ήσυχο στενάκι.
Νομίζω ότι ο κόσμος έχει φοβηθεί και δεν βοηθάει ούτε τον συνάνθρωπο του». Μετά την περιπέτεια της η καλλιτέχνιδα επισκέφτηκε το Ασκληπιείο της Βούλας όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
 http://ethel-sinadelfos.blogspot.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου