Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Το Fimotro, έχει όλο το ρεπορτάζ από την συνάντηση του Σαμαρά με τον Παπούλια. Έχουμε και λέμε λοιπόν...
: Ο πρόεδρος της Ν.Δ. ενημέρωσε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ότι όπως του είπε ο Μπαρόζο ο Γ. Παπανδρέου είχε... διαβεβαιώσει μέχρι και τον Σαρκοζί ότι είναι έτοιμος να παραιτηθεί. Παρ'όλαυτά, κάτι τέτοιο δεν διαφαινόταν μέχρι εκείνη την ώρα. Στο σημείο αυτό ο Κάρολος Παπούλιας διακόπτει τον Σαμαρά και του λέει : "το ίδιο μου είπε και εμένα κατά την χθεσινή συνάντησή μας. Ότι δηλαδή είναι έτοιμος να παραιτηθεί". Στο σημείο αυτό ο Σαμαράς του λέει : "ως εκ τούτου κύριε Πρόεδρε, αν είναι έτσι ας παραιτηθεί για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες. Εγώ είμαι έτοιμος". Εκείνη την ώρα ο Παπούλιας σηκώνεται από τον καναπέ και τον χαιρετάει λέγοντας του ότι "θα τα πούμε σύντομα". Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του Fimotro, ο Παπούλιας μόνος στο γραφείο του τηλεφωνεί στον Παπανδρέου και αφού του ανακοινώνει τις πραγματικές προθέσεις του Σαμαρά, ο πρωθυπουργός του λέει : "επιτέλους, πρόκειται για σημαντική εξέλιξη. Εγώ πρόεδρε θα πάω στο υπουργικό συμβούλιο θα ζητήσω τις παραιτήσεις των υπουργών και θα υποβάλλω και εγώ την παραίτησή μου".
Πηγη

anti-ntp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου