Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

“Γεννηθήκαμε Έλληνες και σαν Έλληνες θα ζήσουμε!”

Ένας αναγνώστης μας, όντας οργισμένος με την υπάρχουσα κατάσταση στη χώρα μας, στέλνει το δικό του μήνυμα:



«Τα ερωτήματα πολλά!!!...


Ευρώ ή δραχμή;; να πιστέψω σε ότι μου λένε ή να ακολουθώ σαν πρόβατο;; να χαμογελάω ή να κλαίω;; να είμαι θυμωμένος ή απλά αγανακτισμένος;; να πολεμώ ή να περιμένω το γενικό ξεσηκωμό ;;να πληρώσω ή να μην πληρώσω να φοβάμαι ή να πιστεύω;; να ελπίζω ή να περιμένω να δω το τέλος μου;; είμαι Έλληνας ή νεοέλληνας;;;

Δεν έχω απάντηση ούτε ξέρω την αλήθεια αλλά νιώθω ότι πριν αποφασίσεις οτιδήποτε πρέπει να θυμηθείς ότι οι κορυφές για να κατακτηθούν θέλουν αγώνα και πίστη.

Θέλουν να ξέρεις ποιός είσαι και να έχεις προετοιμαστεί.

Η ζωή δεν είναι άσπρο και μαύρο είναι και γαλάζιο .

Το χρώμα της ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ.

Πρέπει να αποφασίσουμε αν τελικά μπορούμε να ορίζουμε τις ζωές μας, αν θα ταξιδέψουμε και αν θα ξεκινήσουμε για το ταξίδι.

Ξαφνικά πρέπει να γίνεις μεγάλος και μέχρι χτες σε είχαν πείσει ότι είσαι μικρός.

Να θυμάσαι ότι σ αυτόν τον δρόμο δεν είσαι μόνος σου είναι και τα αδέλφια σου εκεί και ακολουθούν και τα παιδιά σου.

Ήρθε η ώρα να πεις ΟΧΙ σε όλα όσα σε πρόδωσαν, σε έφτασαν στο σήμερα και σε έκαναν να ξεχάσεις ποιος είσαι.

Ένα είναι σίγουρο ότι το να ζεις στην Ελλάδα είναι ευλογία αρκεί να το πιστέψεις και να θέλεις να παλέψεις για τούτη την πονεμένη πατρίδα.

ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!! ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!»
πηγη
anti-ntp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου