Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Είμαι δανειστής, μου αρέσει το σπίτι σου και στο παίρνω επειδή το Κράτος σου μου χρωστάει! Εσύ ... βρέστα με το Κράτος σου!

Σ  

Υπενθυμίζεται ότι ".....Σύμφωνα με τον αγγλικό νόμο...." σημαίνει : Είμαι δανειστής, μου αρέσει το σπίτι σου (διότι είναι παραθαλάσσιο κ.τ.λ. - ή υπάρχει ορυκτό πλούτος από κάτω, συμπληρώνουμε εμείς - ), στο παίρνω επειδή το Κράτος σου μου χρωστάει, και εσύ βρέστα με το Κράτος σου.

Διαβάστε πρώτα -αν δεν το έχετε ήδη κάνει - τι περιλαμβάνει χοντρικά η δανειακή σύμβαση (Ν.1) και τι θα σημάνει αυτό για ...
όλους μας.Θα παγώσει το αίμα σας!

Μετά ,αν συμφωνείτε φυσικά,στείλτε την "Ανοικτή επιστολή προς Έλληνες βουλευτές (Ν.2). Κατόπιν,αν συμφωνείτε, υπογράψτε (στο Ν.3) και διαδώστε όπου και όπως μπορείτε αυτό το μήνυμα.
 Πρόκειται για το αύριο το δικό μας και των παιδιών μας!

1. Σχέδιο νόμου (Δανειακή Σύμβαση).
2. Ανοικτή επιστολή προς Έλληνες Βουλευτές.

ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ...ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ
Τα στοιχεία τους θα τα βρείτε εδώ.

3. Συλλογή υπογραφών ενάντια στη Δανειακή Σύμβαση.
ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ ΜΟΝΟΝ - ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ. ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ .

Δεν είναι σχήμα λόγου.
ΠΟΛΕΜΑΜΕ πλέον να σώσουμε τα ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ. (κι όχι μόνο την Δημόσια περιουσία )
Αναγνώστης

Ηellenic revenge
 
epirus-ellas.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου