Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Επιστολή-απάντηση Έλληνα μαθητή για την Χρυσή Αυγή και την κατάσταση στα σχολεία


Επιστολή-απάντηση Έλληνα μαθητή για την Χρυσή Αυγή και την κατάσταση στα σχολεία
«Η Χρυσή Αυγή δεν είναι πρόβλημα, όπως λένε οι… δήθεν μαθητές της Γερμανίας. Η Χρυσή Αυγή είναι η τελευταία ελπίδα για τους Έλληνες και την Ελλάδα»
Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λάβαμε πριν από λίγο την παρακάτω επιστολή από συμπατριώτη μας μαθητή της Β’ Λυκείου. Την δημοσιεύουμε αυτούσια προς ενημέρωση των αναγνωστών μας:
"Καλησπέρα, θα ήθελα αυτή η επιστολή να δημοσιευθεί και ευχαριστώ εκ των προτέρων, σε περίπτωση που την δημοσιεύσετε. Είμαι μαθητής της B΄ Λυκείου, μένω στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Παγκράτι. Διάβασα τυχαία στο διαδίκτυο ένα ανοιχτό γράμμα 265 Ελλήνων μαθητών και μαθητριών από τη Γερμανία, το οποίο περιγράφει την κατάσταση των Ελλήνων που μένουν εκεί. Αμέσως επικοινώνησα με τον πρώτο ξάδερφό μου για να μάθω τι γίνεται, γιατί πρώτη φορά διάβασα τέτοια πράγματα. Θα σας πω με λίγα λόγια τι έλεγε αυτό το γράμμα. Είναι μάλλον ένα κείμενο καταδίκης του «φασισμού και του ρατσισμού της Χρυσής Αυγής που μας λέει να καταδικάσουμε το εν λόγω κόμμα, γιατί τα ίδια που κάνουν στην Ελλάδα τα ίδια παθαίνουν οι Έλληνες μαθητές και μετανάστες στη Γερμανία...». Όπως είπα και πριν, επικοινώνησα με τον συνομήλικο ξάδερφό μου στη Γερμανία που γεννήθηκε και ζει με την οικογένεια του. Του έστειλα και το κείμενο για να μου πει την γνώμη του.
Αφού το διάβασε μου εξήγησε ότι πρόκειται για ένα προβοκατόρικο κείμενο το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και φυσικά δε γράφτηκε από 265 Έλληνες μαθητές της Γερμανίας. Όπως μου εξήγησε οι Έλληνες μαθητές και οι Έλληνες μετανάστες δέχονται επιθέσεις κυρίως από τούρκους που είναι πάρα πολλοί στην Γερμανία, μουσουλμάνους κλπ. και πολύ σπανιότερα από γερμανούς, οι οποίοι φυσικά δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την Χρυσή Αυγή. Μου τόνισε μάλιστα ότι η Χρυσή Αυγή έχει πάρα πολλούς οπαδούς στην κοινότητα των Ελλήνων της Γερμανίας και σκέφτονταν μάλιστα να οργανώσουν και παράρτημα του κόμματος σε κάποιες πόλεις.
Έχει όμως σημασία να μιλήσω κι εγώ σαν Έλληνας μαθητής για την κατάσταση στο σχολείο μου και στην περιοχή μου. Οι αλλοδαποί μαθητές είναι πλειοψηφία και κυρίως οι αλβανοί φτιάχνουν συμμορίες και δεν νοιάζονται στο σχολείο για τίποτε άλλο, παρά το πώς θα επιβληθούν με βία στους Έλληνες. Οι καθηγητές είναι στον κόσμο τους και λένε ιστορίες για αδελφοποίηση των λαών και ότι πρέπει όλοι μαζί να αντισταθούμε στο φασισμό και το ρατσισμό. Μα ο μόνος ρατσισμός που βλέπω εγώ αυτή τη στιγμή είναι ο ρατσισμός κατά των Ελλήνων. Η κατάσταση εκτός σχολείου είναι τρισχειρότερη με συμμορίες αλλοδαπών που χτυπάνε καθημερινά Έλληνες και κάθε βδομάδα υπάρχει και νεκρός. Δυστυχώς το κράτος και τα κανάλια υποστηρίζουν όλους αυτούς τους δολοφόνους. Όποιος εκφέρει αντίθετη γνώμη χαρακτηρίζεται αμέσως ρατσιστής ή φασίστας και προσπαθούν να τον φιμώσουν με κάθε τρόπο. Η Χρυσή Αυγή δεν είναι πρόβλημα, όπως λένε οι δήθεν μαθητές της Γερμανίας. Η Χρυσή Αυγή είναι η τελευταία ελπίδα για τους Έλληνες και την Ελλάδα.
Παναγιώτης Κ. – Μαθητής Β΄ Λυκείου"
 
 http://xristospappas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου