Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

O ΓΕΛΟΙΟΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ

Ξαναχτυπά ο Ψαριανός: Ζητά την κατάργηση του σώματος των στρατιωτικών ιερέων! 


psarianosΆρεσε από ό,τι φαίνεται στον κ. Ψαριανό, η δημοσιότητα γύρω από το όνομά του, σχετικα με την κατάργηση του αγιασμού και της προσευχής στα Σχολεία. Του άρεσε το ... κράξιμο που έφαγε από τις ιστοσελίδες του πατριωτικού χώρου. Και έτσι αποφάσισε να επανέλθει επί ... θρησκευτικών θεμάτων, στον ίδιο ρόλο του ... ιεροεξεταστή. Και υπέβαλλε ακόμη μία ερώτηση στην Βουλή, όπου ζητά την κατάργηση του σώματος των στρατιωτικών ιερέων.
Ρωτά λοιπόν τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης εάν προτίθεται να καταργήσει τη Διεύθυνση των Στρατιωτικών Ιερέων από τις Ένοπλες Δυνάμεις, η ύπαρξη της οποίας προσιδιάζει σε θεοκρατικό καθεστώς και όχι σε ένα σύγχρονο δημοκρατικό κράτος;

Γιατί; Διαβάστε την λογική του κ. Ψαριανού: "
Αναρωτιέται κανείς για το νόημα της χριστιανικής και ηθικής διαπαιδαγώγησης στον Ε.Σ. Για ποιο λόγο θα πρέπει ο Έλληνας πολίτης να διαπαιδαγωγηθεί για μια ακόμη φορά χριστιανικά, τη στιγμή που επί 12 χρόνια, σε Δημοτικό και Γυμνάσιο-Λύκειο, η χριστιανική κατήχηση είναι αδιάλειπτη; Εξάλλου, στα 18 του κάποιος είναι ενήλικας και μπορεί να αποφασίζει αυτοβούλως όχι μόνο για την ψήφο του αλλά και για τις όποιες πεποιθήσεις του. Επομένως, γιατί θα πρέπει να του επιβάλλονται όλες αυτές οι μέθοδοι χριστιανικής κατήχησης; Από την άλλη, πώς εξασφαλίζεται το δικαίωμα όσων δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι να μη συμμετέχουν σε αυτήν τη "χριστιανική διαπαιδαγώγηση" χωρίς να αποκαλύπτονται οι θρησκευτικές τους πεποιθήσεις; Αν η χριστιανική και ηθική διαπαιδαγώγηση του στρατεύματος από την Εκκλησία είχε κάποιο νόημα για τους συνταγματάρχες της δικτατορίας, οπότε και θεσμοθετήθηκαν οι Στρατιωτικοί Ιερείς, στη σύγχρονη κοινωνία έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές της ελευθερίας σκέψης και βούλησης και, συνακόλουθα, της δημοκρατίας."Το ότι ο στρατός είναι ένα σωμά το οποίο υποτίθεται ότι πρέπει να πολεμά, και το ότι οι άνδρες του έχουν θρησκευτικές ανάγκες ουδόλως τον ενδιαφέρει


elkosmos.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου